четвер, 21 січня 2021 р.

Алгоритм реагування педагогічних працівників(-ць) та пере- направлення дітей, постраждалих від домашнього насильства під час освітнього процесу в умовах дистанційного навчання.

              У разі отримання інформації/повідомлення або/та у ситуації особистого виявлення домашнього насильства або загрози його вчинення:

v Передайте інформацію для подальшого реагування керівнику(-ці) закладу та/або уповноваженій особі.

v Зберігайте спокій, налаштуйте себе на спілкування з дитиною.

v Оцініть стан дитини.

v Забезпечте організацію надання медичної допомоги (у разі потреби):

-         дізнайтеся адресу місцезнаходження дитини;

-         викличте швидку допомогу за номером 103.

v Не залишайте дитину наодинці:

-     зателефонуйте до дитини або вийдіть на зв’язок через соціальні мережі;

-      дізнайтеся, чи є ще хтось вдома із дорослих. Якщо так, запитайте, чи може дитина довіритися цій людині.

Якщо поряд із дитиною перебуває тільки кривдник(-ця), запропонуйте знайти безпечне місце для спілкування:

-         будьте на зв’язку до моменту, поки не переконаєтеся, що дитина в безпеці;

-         у разі потреби зателефонуйте до поліції за номером 102.

v Заспокойте дитину:

-         запропонуйте випити склянку води та якомога глибше подихати тощо;

-    запитайте в дитини про її емоційний та фізичний стан: «Що сталося?», «Як ти себе почуваєш?», «Що я можу зараз для тебе зробити?».

v Похваліть дитину за те, що вона до вас звернулася та розказала про ситуацію.

v Можете поспілкуватися з постраждалою дитиною, дотримуючись алгоритму ведення діалогу з дитиною, яка потрапила в ситуацію насильства або загрози його вчинення.

v Можете провести бесіду з учасниками ситуації: дітьми – свідками (спостерігачами), дитиною – кривдником(-цею), дотримуючись відповідних правил спілкування.

v Можете провести бесіду з батьками дитини.

v Також у ситуації домашнього насильства можна звернутися для отримання консультацій юристів, психологів та соціальних працівників на:

v Національну дитячу гарячу лінію 116 111 з мобільних телефонів або 0 800 500 225 зі стаціонарних(пн.- пт. з 12.00 до 20.00). Дзвінок на лінію є безкоштовним, анонімним та конфіденційним.

v Національну гарячу лінію з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації за тел.. 0 800 500 335 або 116 123 з мобільних або стаціонарних телефонів цілодобово (безкоштовно, анонімно, конфіденційно).

v Гарячу лінію для осіб, які постраждали від домашнього насильства , що створена на базі Урядового контактного центру за номером 15 – 47. Сервіс цілодобово доступний, дзвінки є безкоштовними зі стаціонарних та мобільних телефонів, анонімними та конфіденційними.

v Особа може звернутись, окрім вище перелічених механізмів, особисто до органів Національної поліції та служби у справах дітей.

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар