• Вранці будіть дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не
нагадуйте вчорашні прорахунки, особливо мізерні, не вживайте образливих слів.
• Не відправляйте дитину до школи без сніданку, бо вона багато
працює та витрачає сили.
• Збираючи дитину до школи, побажайте їй успіхів.
• Старання дитини обов’язково мають бути визнаними. Позитивна
оцінка і добре, тепле ставлення необхідні дитині для хорошого самопочуття, для формування
такої особливої риси як впевненість у своїх можливостях.
• В режимі дня для кожної дитини повинні бути обов’язки, закріплені
за нею на тривалий час. Дитина, яка працює вдома легко залучається до навчання.
• Розширюйте і збагачуйте навички спілкування з дорослими та
однолітками, вчіть враховувати думки інших для формування власних поглядів.
• Не порівнюйте дитину з іншими дітьми.
• Не обговорюйте при дитині проблеми її поведінки. Вислуховуйте
зауваження вчителя не в присутності дитини, вислухавши не поспішайте
влаштовувати сварку.
• Дозволяйте дитині виявити самостійність, заохочуйте найменші
вияви.
• Розвивайте світогляд дитини, сприяйте розширенню її інтересів.
• Після школи дитина не повинна одразу сідати за виконання завдань,
2-3 години вона має відпочити. Найкращий час для виконання домашніх завдань з
15 до 17 години.
• Під час виконання завдань не стійте над дитиною, давайте їй
можливість самостійно працювати.
• Аргументуйте свої заборони та вимоги: діти чутливі до
несправедливості, яка присутня в більшості вимог.
• Протягом дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною.
Головними мають бути справи дитини, її радощі і біль.
• У сім`ї має бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з
дитиною. Всі запитання щодо виховання дитини вирішуйте без неї.
• Завжди будьте уважними до стану здоров’я дитини.
• Намагайтеся дивитися на світ очима дитини. Будьте щирими у
спілкуванні з нею, цікавтеся її інтересами.
Немає коментарів:
Дописати коментар