Учні старшої школи вже націлені на результат.
Якщо дитина нормально розвивається і дорослішає, у неї вже формується внутрішня
мотивація до навчання. Така дитина буде сама шукати, де ще знайти інформацію,
що їй потрібна. Тут
ми можемо допомогти, розповідаючи їй про онлайн-курси, які ми самі бачили,
різні джерела інформації з питань, що цікавлять дитину.
1. Дитина
старшої школи вже може бачити власну користь. У нормі, до 14-15 років уже має
визріти власна мотивація до навчання. Отже, цей вік має бути часом, коли ми вже
не дуже контролюємо процес, дитина “вчиться сама”.
Якщо ми
її усе ще контролюємо, – можливо, коли ми вийдемо з карантину, буде потрібна
допомога тьютора, психолога, нейропсихолога, щоб подивитись, яка зі структур
психіки дитини потребує корекції. Тому що у старшого школяра – дитини 16-17
років – уже має сформуватися внутрішній контроль і є безпосередня навчальна
мотивація. Він сам розуміє, заради чого все це робить.
2. Якщо ми бачимо, що наша дитина – вмотивована і
відповідальна, нам треба слідкувати, щоб вона відпочивала і перемикалась на різні види
діяльності. У
таких дітей може бути більша, ніж зазвичай, потреба в комп’ютерних іграх, де
скидається напруга. Ідеально, якщо є правило: наприклад, дитина 40 хвилин грає
на комп’ютері, а потім робить 20 присідань або іншу фізичну вправу. Треба, щоб
ми вмикали тіло, тому що йому зараз не вистачає уваги.
Зараз непростий час і випробування для всіх –
тож зичу сил батькам, дітям і вчителям.
Немає коментарів:
Дописати коментар