– винагорода дітей за досить незначний прогрес під час навчальної
діяльності, а не за досконалість в ній;
- активне заохочення в творчій діяльності, в спорті, в різних шкільних
заходах тощо.
2. Виховання теплих почуттів до школи у слабких учнів:
– дозволяти дітям брати участь у найважливіших справах школи, наділивши їх
певною часткою відповідальності.
3. Не присвоювати дітям ніяких ярликів, спиратися на заохочення, підтримку,
а не на покарання:
– не бажано розділяти учнів (шляхом оголошень оцінок чи розподілу по
групах), бо діти позбавляються необхідної мотивації;
- корисно знаходити сильні сторони слабких учнів і хвалити їх за те, що їм
вдається.
4. В роботу школи включати більше елементів, що задовольняють соціальні
інтереси підлітків:
- розширювати позашкільні форми діяльності підлітків;
– залучати їх до організації такої діяльності;
– прикладом, шляхом бесід виховувати у підлітків усвідомлення, прийняття
шкільних цінностей та норм.
Немає коментарів:
Дописати коментар