1.
Забезпечте оптимальні санітарно
– гігієнічні умови класних кімнат (температура, світловий коефіцієнт, вологість
повітря, відсутність стороннього шуму),
щоб запобігти стомлюваності та захворюваності дітей.
2.
Забезпечте єдність вимог до
учнів з боку вчителів, які викладаютьу класі.
3. Працюйте над
формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи.
4. Не ставте
надмірно високих вимог на початку року до дітей, пам’ятайте різницю між
п’ятикласниками та іншими учасниками середньої школи. Високі вимоги до
підлітків без урахування їх вікових особливостей можуть становити загрозу для
емоційного благополуччя дитини.
5. Не змінюйте
різко методи роботи, використовуйте ігровий матеріал, інструктажі, пам’ятки,
алгоритми, картки – опори, зразки виконання.
6. Відвідайте уроки
колег, які викладають у 5-х класах.
7. Порівнюйте
роботу учня лише з його попередніми роботами, а не з роботами інших дітей.
8. Уникайте критики
учня при свідках, а також вживання слів «завжди», «ніколи».
9. Зміст навчальних
предметів основної школи вибудовується систематично, що, у свою чергу,
передбачає сформованість у школярів добре розвиненого теоретичного мислення. У
п’ятикласників же воно тільки формується; вони звикли працювати з одиничними
поняттями та термінами, тому необхідно враховувати дані особливості при
організації навчально – виховного процесу.
Немає коментарів:
Дописати коментар