понеділок, 9 жовтня 2017 р.

Рекомендації вчителям для успішної роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби


Учитель повинен оволодіти необхідними знаннями та навичками:
Ø ознайомитися з анамнезом, мати уяву про основні види порушень психофізичного розвитку дитини;
Ø вивчити стан уваги, стомлюваності, темп роботи кожної дитини;
Ø ураховувати стан слуху, зору, особливості моторики та загального фізичного розвитку учня;
Ø бути добре ознайомленим з приладами, які використовують його учні з порушеннями зору і слуху, перевіряти придатність слухових апаратів, стежити за чистотою окулярів;
Ø навчитися визначати, оцінювати і створювати навчальне середовище для дітей з різними потребами;
Ø зрозуміти важливість цілеспрямованого залучення до роботи з дітьми членів родини, встановлення з ними партнерських стосунків;
Ø вивчати головні принципи і стратегії колективної командної роботи;
Ø навчитися спостерігати за дітьми та оцінювати їх розвиток під час занять;
Ø закінчувати заняття, коли діти втомилися чи неуважні;
Ø навчитися адаптувати навчальні плани, методики, матеріали та середовище до специфічних потреб дітей;
Ø створювати оптимальні умови для спілкування, сприяти налагодженню дружніх стосунків між дітьми і формуванню колективу;
Ø формувати в дітей досвід стосунків у соціумі, навичок адаптації до соціального середовища. повагою до дітей та батьків.


Немає коментарів:

Дописати коментар