Учитель повинен оволодіти
необхідними знаннями та навичками:
Ø ознайомитися
з анамнезом, мати уяву про основні види порушень психофізичного розвитку
дитини;
Ø вивчити
стан уваги, стомлюваності, темп роботи кожної дитини;
Ø ураховувати
стан слуху, зору, особливості моторики та загального фізичного розвитку учня;
Ø бути
добре ознайомленим з приладами, які використовують його учні з порушеннями зору
і слуху, перевіряти придатність слухових апаратів, стежити за чистотою
окулярів;
Ø навчитися
визначати, оцінювати і створювати навчальне середовище для дітей з різними
потребами;
Ø зрозуміти
важливість цілеспрямованого залучення до роботи з дітьми членів родини,
встановлення з ними партнерських стосунків;
Ø вивчати
головні принципи і стратегії колективної командної роботи;
Ø навчитися
спостерігати за дітьми та оцінювати їх розвиток під час занять;
Ø закінчувати
заняття, коли діти втомилися чи неуважні;
Ø навчитися
адаптувати навчальні плани, методики, матеріали та середовище до специфічних
потреб дітей;
Ø створювати
оптимальні умови для спілкування, сприяти налагодженню дружніх стосунків між
дітьми і формуванню колективу;
Ø формувати
в дітей досвід стосунків у соціумі, навичок адаптації до соціального
середовища. повагою до дітей та батьків.
Немає коментарів:
Дописати коментар